Robert Lewandowski twarzą marki OSHEE

Imponujący rozwój marki OSHEE. Czy to już marka globalna?

 

  • Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki OSHEE.
  • Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie.
  • Wizerunek kapitana reprezentacji Polski zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych.

Plotki stały się faktem. Po rozstaniu z globalną marką COCA-COLA Robert Lewandowski przesiada się z statecznego rolss-roysa do rozpędzonego młodością i wizjami bolidu OSHEE. Powstała w Krakowie marka w dynamiczny sposób zdobyła polski rynek napojów i następnie przekąsek – żywności funkconalnej. Dostępność produktów i sieć dystrybucji niczym nie odbiega od światowych potentatów. Czas na Europe o dalej w świat.

Oshee od niedawna jest jednym z głównych sponsorów w polskiej piłce nożnej a więc od sponsoringu miej globalnych dyscyplin firma wchodzi w główny nurt gdzie jest miejsce tylko dla zawodników wagi ciężkiej. Współpraca z najlepszym polskim piłkarzem Robertem Lewandowskim to element szeroko zakrojonej, globalnej ekspansji polskiego producenta.

– Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie – mówi Ewelina Domińska, rzecznik prasowy Oshee.

 

OSHEE to producent, który swoją pozycję buduje konsekwentnie na inwestowaniu w wizerunek, markę, działania PR oraz doskonałą dystrybucję numeryczną co widać w dużych i małych sklepach oraz stacjach benzynowych. Co ciekawe firma nie ma swoich zakładów produkcyjnych a jedynie zleca to innym producentom. Podobnie jak robią to np sieci handlowe wprowadzając marki własne. Doskonały pomysł. Dlaczego nikt na to wcześniej nie wpadł? Do przemyślenia dla naśladowców. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.