Wawel szuka domu mediowego

Wawel szuka domu mediowego

 

W postępowaniu udział bierze łącznie sześć podmiotów. Marketer nie zdradza ich nazw. Rozpoczęty w styczniu przetarg ma zostać rozstrzygnięty jeszcze w lutym tego roku.

W ubiegłym roku na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) Wawel wydał ponad 33,86 mln zł, o 10,5 proc. mniej niż w 2016.


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, marka Wawel udoskonala swoje produkty, zarówno pod względem receptur, jak i strony wizualnej. W szerokim portfolio batonów Wawel miłośnicy rozmaitych smaków znajdą coś dla siebie. Wszystkie produkty mają nowoczesne, przykuwające wzrok dynamiczne grafiki, skierowane do młodszej grupy odbiorców, które eksponują najważniejsze atrybuty smakowe. Tak jak pozostałe wyroby marki, batony objęte są pionierskim projektem Dobre Składniki – dzięki tej innowacji nie znajdziemy w ich składzie emulgatora E476, sztucznych aromatów czy barwników, a lecytyna sojowa ma certyfikat NO GMO. Nowością jest również ich format – obok standardowych 48- i 49-gramowych batonów (Choco, Toffi, Advocat i Krówkowy), teraz dostępne są również wersje kieszonkowe, 30-gramowe batoniki: extra mleczny Milkizz… i mocno orzechowy Nut Break z nutą soli.

Zakup słodyczy Wawelu to obecnie podwójna przyjemność, ponieważ wszystkie objęte są programem społeczno-konsumenckim Serce Rośnie. Rejestrując na stronie www.sercerosnie.com.pl kody z opakowań batonów oznaczonych serduszkiem, konsumenci mogą przeznaczyć 50 groszy z zakupu każdego batonika na pomoc wybranym organizacjom charytatywnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.